Yritystarina

Jouduin siirtymään kesällä 2018 pois perinteisestä työelämästä terveyssyiden takia, ja tämän seurauksena sain idean verkkokaupan perustamiseen. Perustelin ajatusta sillä, että töitä voisin tehdä aluksi ihan itsekseni omassa rauhassa jaksamiseni mukaan. Idea vaikutti mielestäni hyvältä ja päätin jatkaa sen kehittämistä eteenpäin. Seuraava askel oli miettiä, että mitä voisin verkkokaupassa myydä. Omasin muutaman vuoden työkokemuksen toimistotöistä, joissa pukukoodina oli vähintään kauluspaita ja siistit kengät. Työpukeutumisesta oli tullut pienimuotoinen harrastus, ja uskoin tietäväni kauluspaidoista sen verran, että niitä voisi harkita verkkokauppaan myytäväksi. Samalla tutustuin tarkemmin muihin kauluspaitamerkkeihin ja heidän verkkokauppoihin, ja uskoin markkinoilla olevan tilaa eettisille ja ekologisille laatuvaatteille. Rupesin etsimään tehtaita missä paidat voisi valmistaa laadukkaasti ja eettisesti järkevään hintaan, ja löysin Viron Tartossa sijaitsevan tehtaan.

Tässä vaiheessa ajattelin, että tästä voisi hyvinkin tulla jotain ja rekisteröin toiminimen sekä laitoin kaikki säästöni firman tilille, reilut kolme tuhatta euroa. Ensimmäisten paitojen suunnittelemisessa meni muutama kuukausi, ja ensimmäinen tehtaalta tullut mallipaita vaikutti lupaavalta. Halusin kankaan olevan myös laadukasta ja ekologisesti tehtyä, ja valitsin Turkissa sijaitsevan Söktas:n tehtaan valmistaman kankaan paitaani. Kun ensimmäiset tuotteet olivat kunnossa, ostettu, ja saapuneet kotiovelleni; rupesin rakentamaan verkkosivuja, ja itse verkkokaupan avasin vuoden 2019 alkupuolella.

Myytävistä kauluspaidoista halusin tehdä klassisia, mukavia, monikäyttöisiä ja kestäviä. Halusin paitojen olevan myös hyvin suuren asiakaskunnan ulottuvilla, käytitpä kauluspaitaa kerran vuodessa tai joka päivä. Tämän takia verkkokaupan pitää olla kaikille helppo käyttää, informatiivinen ja selkeä. Pyrin kertomaan paidoista hyvin tarkasti (testaan itse jokaisen mallin) ja ohjeistamaan parhaani mukaan oikean koon, sekä paidan, löytämisessä.

Mitä yritykseni arvoihin tulee, niin useissa yrityksissä itseäni häiritsee se, että asioita pyritään useasti piilottelemaan ja toisinaan asiakkaille jopa valehdellaan. Oman yritykseni arvoihin kuuluu vahvasti perisuomalainen rehellisyys ja avoimuus, myös silloin kun asiat eivät mene ihan nappiin.

- Atte Musakka

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.1.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Atte Musakka
Kenttäkatu 8 B 11
40700 Jyväskylä

040 5149287
info@attemusakka.fi
www.attemusakka.fi
2918516-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Palvelun kautta maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut sekä luottokorttimaksut. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Atte Musakka
Kenttäkatu 8 B 11
40700 Jyväskylä

040 5149287
info@attemusakka.fi
www.attemusakka.fi
2918516-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Toimituskulut Suomen sisällä ovat asiakkaalle pääsääntöisesti maksuttomat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen, mutta ovat yleensä 1-3 työpäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.